Pārdošanas nosacījumi

Interneta veikala infralink.lv (turpmāk tekstā - Interneta veikals) īpašnieks ir Infralink LV (reģistrācijas kods 40203454938), kas atrodas Rīgā, Buļļu iela 45, LV -1067.

1.      Pārdošanas līguma spēkā esamība, komerciālā un cenu informācija

Pirkšanas noteikumi un nosacījumi attiecas uz preču iegādi Interneta veikalā.

Tiešsaistes veikalā pārdoto produktu cenas ir norādītas pie produktiem. Cenu nosaka ar piegādes maksu (izņemot akcijas vai cita piedāvājuma gadījumā).

Piegādes maksa ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa pircējam tiks norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī.

Informācija par precēm ir pieejama interneta veikala sadaļā pie precēm (produkta lapā).

Visas tiešsaistes veikalā norādītās cenas ir euro.

2.      Pasūtījuma veikšana / Iegādes process

Lai pasūtītu preci, jums ir jāpievieno vēlamie produkti iepirkumu grozā vai nu produkta, vai kategorijas skatlogā. Lai pasūtījumu veiktu ātrāk, varat reģistrēties kā klients tiešsaistes veikalā. Lai veiktu pasūtījumu, jums būs jāaizpilda nepieciešamie lauki un jāizvēlas atbilstošs piegādes veids (reģistrētiem klientiem tie tiks saglabāti turpmākai lietošanai). Piegādes cenas ir norādītas katram piegādes veidam un ir redzamas arī pasūtījuma pārskatā.

Kad esat gatavs apmaksāt pasūtījumu, noklikšķiniet uz pogas Vieta pasūtījumam (formulējums var atšķirties).

Ja kā maksāšanas veidu izvēlaties bankas pārskaitījumu, jūs tiksiet novirzīts uz banku, kuru iepriekš izvēlējāties maksājuma veikšanai. Sekojiet bankas norādījumiem un pēc tam, kad maksājums būs veikts, noklikšķiniet uz pogas "Atpakaļ pie tirgotāja" (formulējums var atšķirties atkarībā no bankas), un jūs tiksiet novirzīts atpakaļ uz interneta veikalu, un jums tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts.

Ja kā maksājuma metodi izvēlaties kredītkarti/PayPal, jūs tiksiet novirzīts uz atbilstošo vidi, lai veiktu iepriekš izvēlēto maksājumu. Sekojiet tirgotāja sniegtajiem norādījumiem un pēc tam, kad maksājums būs veikts, noklikšķiniet uz pogas "Atpakaļ pie tirgotāja" vai līdzīgas pogas (atkarībā no vides), pēc tam jūs tiksiet novirzīts atpakaļ uz interneta veikalu un tiks izdots pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta vēstule.

Ja izvēlaties maksāt ar rēķinu/bankas pārskaitījumu, darījums tiks pabeigts uzreiz, neizejot no interneta veikala, un jūs saņemsiet e-pastu ar pārskatu par savu pasūtījumu un norādījumiem par apmaksu ar bankas pārskaitījumu.

Līgums stāsies spēkā, tiklīdz maksājamā summa tiks ieskaitīta interneta veikala kontā.

Ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt līdz preču derīguma termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

3.      Preču piegāde

Preces tiek sūtītas uz valstīm, kas norādītas maksājuma veidlapā.

Nosūtīšanas izmaksas sedz pircējs, un atbilstošā informācija par cenu ir norādīta pie piegādes veida.

Sūtījumi Igaunijas teritorijā parasti ierodas pircēja norādītajā galamērķī 3-7 darba dienu laikā no pirkuma līguma spēkā stāšanās dienas.

Izņēmuma gadījumos piegādes tiesības tiek piešķirtas līdz 45 kalendārajām dienām.

4.      Atteikuma tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības atteikties no interneta veikalā noslēgtā līguma 14 dienu laikā (atkarībā no produktiem pircējam var nebūt tiesību atteikties, attiecīgajiem produktiem un pakalpojumiem jābūt uzskaitītiem un tiem jāatbilst Saistību tiesību likumam minētajiem nosacījumiem)..

Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, pasūtītās preces drīkst izmantot tikai, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, tāpat kā tas ir atļauts, testējot preces fiziskā veikalā.

Ja preces ir izmantotas citiem mērķiem, kas nav nepieciešami, lai pārliecinātos par preču raksturu, īpašībām un darbību, vai ja precēm ir lietošanas vai nolietojuma pazīmes, Interneta veikals ir tiesīgs samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preču vērtības samazinājumam.

Lai atgrieztu preces, jums ir jāiesniedz atteikuma veidlapa un jānosūta tā uz interneta veikala kontaktadresi 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs, ja vien preču atgriešanas iemesls nav tāds, ka atgriežamās preces neatbilst pasūtītajām precēm (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

Pircējam preces ir jāatgriež 14 dienu laikā no pieteikuma iesniegšanas dienas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš tās ir nodevis pārvadātājam iepriekš minētajā termiņā.

Saņemot atgrieztās preces, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma saņemšanas, atmaksā pircējam visus no pircēja saņemtos maksājumus saskaņā ar līgumu. Interneta veikals var atteikties atmaksāt naudu, kamēr tas nav saņēmis atpakaļ preces, kas ir līguma priekšmets, vai kamēr pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka ir atgriezis preces, atkarībā no tā, kurš no šiem gadījumiem iestājas agrāk.

Ja pircējs ir nepārprotami izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais piegādes veids, ko piedāvā interneta veikals, interneta veikalam nav pienākuma atlīdzināt patērētājam izmaksas, kas pārsniedz parastā piegādes veida izmaksas.

Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas un pieprasīt no pircēja atgriezt preces, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

5.      Sūdzību iesniegšana

Interneta veikals ir atbildīgs par jebkādu pircējam pārdoto preču neatbilstību vai defektu, kas bija jau piegādes brīdī un kas atklājas laika posmā līdz diviem gadiem no dienas, kad preces piegādātas pircējam, no kuriem pirmos sešus mēnešus pēc preču piegādes pircējam tiek uzskatīts, ka defekts bija jau piegādes brīdī. Interneta veikala pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu.

Defekta gadījumā pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu uz adresi infralink@infralink.lv vai zvanot pa tālruni +37128343439.

Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes pircējam.

Ja no interneta veikala iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem interneta veikals ir atbildīgs, interneta veikals labos vai nomainīs bojātās preces. Gadījumā, ja preces nav iespējams salabot vai nomainīt, Interneta veikals atmaksā pircējam visus maksājumus, kas bija iekļauti pirkuma līgumā.

Interneta veikals 15 dienu laikā atbild uz patērētāja iesniegto sūdzību rakstveidā vai formā, ko var atveidot rakstveidā.

6.      Tiešā tirdzniecība un personas datu apstrāde

Interneta veikals izmanto pircēja ievadītos personas datus (tostarp vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, adresi, e-pastu, bankas rekvizītus) tikai pasūtījuma apstrādei un preču nosūtīšanai pircējam. Interneta veikals pārsūta personas datus uzņēmumiem, kas sniedz transporta pakalpojumus preču piegādei.

Interneta veikals uz pircēja e-pasta adresi nosūta jaunumus un piedāvājumus tikai tad, ja pircējs ir izteicis vēlmi saņemt šādus jaunumus un piedāvājumus, ievadot savu e-pasta adresi interneta veikalā vai pierakstoties uz jaunumu saņemšanu pasūtīšanas laikā un norādījis savu vēlmi saņemt tiešā pasta paziņojumus.

Pircējs jebkurā laikā var atteikties no piedāvājumu un ziņojumu saņemšanas pa e-pastu, paziņojot mums par to pa e-pastu vai sekojot norādījumiem e-pastā, kurā ir piedāvājumi.

7.      Strīdu izšķiršana

Ja pircējam ir kādas sūdzības par Interneta veikalu, tās jānosūta pa e-pastu uz infralink@infalink.lv vai pa tālruni +37128343439.

Ja pircējs un interneta veikals nespēj atrisināt strīdu, vienojoties, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu komisijā. Ar procedūras noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties un iesniegt pieteikumu šeit. Patērētāju strīdu komiteja ir kompetenta risināt strīdus, kas izriet no līguma starp pircēju un interneta veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana Komisijā ir bez maksas.

Pircējs var vērsties Eiropas Savienības patērētāju strīdu izšķiršanas platformā.