Privātuma politika

E-veikala Infralink.lv personas datu pārzinis ir Infralink LV SIA, reģistrācijas numurs 40203454938, adrese Buļļu iela 45, korpuss Nr. 36, Rīga, tālrunis +371 28343439 un e-pasts infralink@infralink.lv (turpmāk tekstā"tirgotājs"). 

Kādi personas dati tiek apstrādāti

  • nosaukums;
  • kontaktinformācija, piemēram, tālruņa numurs un e-pasta adrese;
  • maksātāja un piegādes adrese;
  • bankas konta numurs;
  • preču un pakalpojumu izmaksas un maksājumu informācija (pirkumu vēsture);
  • informācija par klientu atbalsta dienestu;
  • cita informācija, kas saistīta ar klientu aptaujām un/vai piedāvājumiem.

Vairāk par sīkfailu izmantošanu un glabāšanu varat izlasīt šeit (saite). 

Personas datu apstrādes nolūki

Personas datu apstrāde tiek veikta, lai izpildītu līgumu ar klientu. Personas datu apstrāde juridiska pienākuma izpildei (piemēram, grāmatvedība un patērētāju strīdu izšķiršana).
Personas dati tiek izmantoti klientu pasūtījumu pārvaldībai un preču piegādei.
Pirkumu vēstures dati (pirkuma datums, preces, daudzums, klienta dati) tiek izmantoti, lai apkopotu pārskatu par iegādātajām precēm un pakalpojumiem un analizētu klientu vēlmes.
Personas dati, piemēram, e-pasta adrese, tālruņa numurs, klienta vārds un uzvārds, tiek apstrādāti, lai risinātu ar preču un pakalpojumu sniegšanu saistītus jautājumus (klientu atbalsts).
E-veikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti, lai nodrošinātu e-veikalu kā informācijas sabiedrības pakalpojumu un lai veiktu tīmekļa lietošanas statistiku.

Personas dati: nosūtīšana apstrādātājiem

Tirgotājs glabā konfidenciālus Klienta personas datus, ko tas ieguvis, reģistrējot un izmantojot lietotāja kontu, un izpauž tos trešajām personām tikai ar Klienta piekrišanu, ja vien pienākums vai tiesības izpaust šos datus nav noteiktas tiesību aktos. E-veikala lietotājs piekrīt, ka tirgotājam ir tiesības apstrādāt viņa personas datus, lai sniegtu klientam atbilstošus pakalpojumus, tostarp nodot klienta datus personām, kas saistītas ar tirgotāja pakalpojuma sniegšanu klientam. Datu apstrādātāju saraksts:

  • Erply (pasūtījumu un rēķinu pārvaldībai un izpildei)
  • Google Analytics (tīmekļa vietnes datplūsmas statistikas uzraudzībai)
  • Itella Smartpost (piegādes pakalpojumiem)

Piekļuve personas datiem un to labošana

E-veikalā saglabātajiem personas datiem var piekļūt un labot e-veikala konta pārvaldībā (saite). Ja pirkumu veicat kā viesis (bez lietotāja konta), personas datus varat pieprasīt, izmantojot datu pieprasījuma veidlapu (saite). 

Datu uzglabāšana

Ja personas datu apstrādes pamatā ir klienta piekrišana, klientam ir tiesības atsaukt piekrišanu e-veikala konta pārvaldībā (saite). 

Datu uzglabāšana

Personas dati tiks dzēsti pēc e-veikala klienta konta slēgšanas, izņemot gadījumus, kad šādi dati ir jāsaglabā grāmatvedības vajadzībām vai patērētāju strīdu risināšanai.

Ja pirkumu tiešsaistē veikusi trešā persona (bez lietotāja konta), personalizētā pirkumu vēsture tiks saglabāta trīs gadus.

Ar maksājumiem un patērētāju strīdiem saistītu strīdu gadījumā personas dati tiks glabāti, līdz prasība tiks apmierināta vai beigsies ilguma termiņš (trīs gadi).

Personas dati, kas nepieciešami grāmatvedības vajadzībām, tiek glabāti septiņus gadus.

Datu dzēšana

E-veikalā saglabātos personas datus, tostarp lietotāja kontu, var dzēst e-veikala konta pārvaldībā (saite).

Citu personas datu dzēšanu var pieprasīt, izmantojot datu pieprasījuma veidlapu (saite). Uz datu dzēšanas pieprasījumu tiks sniegta atbilde ne vēlāk kā viena mēneša laikā un, ja nepieciešams, tiks norādīts dzēšanas termiņš.

Datu pārsūtīšana

E-veikalā glabāto personas datu elektronisko izrakstu varat lejupielādēt no e-veikala konta pārvaldības sadaļas.

Citu personas datu pārsūtīšanai varat iesniegt pieprasījumu, izmantojot datu pieprasījuma veidlapu. Uz datu pārsūtīšanas pieprasījumu tiks sniegta atbilde ne ilgāk kā viena mēneša laikā, kad klientu atbalsta dienests pārbaudīs identitāti un informēs jūs par pārsūtāmajiem personas datiem.

Tiešā mārketinga komunikācija

E-pasta adrese un tālruņa numurs tiks izmantoti, lai nosūtītu tiešā mārketinga paziņojumus, ja klients ir devis savu piekrišanu. Ja klients nevēlas saņemt tiešā mārketinga paziņojumus, viņam/viņai e-pasta galvenē jāizvēlas attiecīga norāde vai jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu;

Ja personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga (profilēšanas) nolūkos, klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst gan pret savu personas datu sākotnējo, gan turpmāko apstrādi, tostarp profilēšanu saistībā ar tiešo mārketingu, par to informējot klientu atbalsta dienestu pa e-pastu.

Strīdu izšķiršana

Strīdi saistībā ar personas datu apstrādi tiks risināti, izmantojot klientu atbalsta dienestu (tirgotāja klientu atbalsta dienesta kontaktinformācija). Uzraudzības iestāde ir Latvijas Datu valsts inspekcija (pasts@dvi.gov.lv).